איך התזונה שלכם משפיעה על הופעת המיגרנה? YNET

שוקולד, יין אדום וגבינה צהובה הם בין המזונות הידועים כמעוררי התקפי מיגרנה. רופא מומחה ותזונאית קלינית מסבירים את הקשר עתיק היומין בין מה שאוכלים ושותים ובין הופעת המיגרנה - ומספקים הסבר מפתיע לתופעה

שיתוף הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מתוך אתר ynet, 2018

שוקולד, יין אדום וגבינה צהובה הם בין המזונות הידועים כמעוררי התקפי מיגרנה. רופא מומחה ותזונאית קלינית מסבירים את הקשר עתיק היומין בין מה שאוכלים ושותים ובין הופעת המיגרנה – ומספקים הסבר מפתיע לתופעה

גלוטן, סוכר, משקאות קלים, חלב, ממתקים, קפה, שוקולד, בצל, טונה, פרי הדר, נס קפה, בשר, אגוזי מלך, גבינה צהובה, חציל, פלפל, בוטנים, אגוזים, שוקו, נקניקים, חלב קוקוס, תיבול אסייתי, שמרים, חומרים משמרים, מלפפונים חמוצים, נקניקיות, גבינת גאודה, בוטנים, גלידה, קרח, דיאט קולה, בורקס, עוגה, חטיפים מלוחים, קולה.

התפריט המגוון והארוך הזה הוא רשימה חלקית בלבד של מזונות ומשקאות שאנשים עם מיגרנה תיארו כמעוררי התקף. על פניו נראה כי מי שרוצה להימנע מהתקף מיגרנה, עדיף שלא יאכל כמעט כלום.

להמשך קריאה לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...

כתבות ומאמרים

הפרעת הראיה שמגיעה שעות לפני המיגרנה

אאורה היא הפרעת ראיה שמהווה סימן מקדים למיגרנה. זוהי פעילות חשמלית שמתחילה פתאום במוח, כשהביטוי העיקרי שלה הוא של נצנוצים או סנוור. האאורה קורית ברבע מהסובלים ממיגרנה והיא אינה מסוכנת