התקף מיגרנה

התקף מיגרנה? פעולות לשיפור מידי

שיתוף הכתבה

מיגרנה זהו התקף חזק באחד מצידי הראש או בשניהם יחד, הנגרם ממספר סיבות, העיקרית שבהן היא גנטית, עם כל הצער שבדבר היא כנראה הגיעה אליכם בירושה.
כמובן שבתוספת מרוץ החיים, הלחץ הכבד והתרבות המערבית, בשילוב של התזונה ואורח החיים המשתנה, התקף מיגרנה מתגבר, מתעצם ולוקח חלק פעיל בחיינו.

אפשר לספר המון על מיגרנה, על הסיבות להופעתה, על התדירות, על הנתונים הבלתי נתפסים שמעידים על הסובלים ממנה, אבל הפעם אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר עצות שימצבו אתכם במקום אחר.
כמובן שאין פתרונות קסם, ההבטחות הן לא גורפות ויש את העניין האינדיבידואלי שמצריך מכם להכיר את הגוף שלכם, אך אלו טיפים שיעלו את הסיכוי שלכם להתמודד עם המיגרנה ואולי גם להפחית אותה.

התקף מיגרנה – טיפול תרופתי 

איך אפשר שלא להתחיל דווקא מהטיפול שהוא מחקרי, מבוסס ידע ובדרך כלל מהיר ביותר.
יש המון תרופות, חלקן חדשניות וחלקן כבר הוכיחו עצמן לאורך ההיסטוריה.
העצה העיקרית שלנו היא לא על תרופה נקודתית, העצה היא להיוועץ באיש מקצוע שיבחן בדיוק את הסימפטומים מהם אתם סובלים וימליץ על התרופה הכי טובה עבורכם.

בנוסף, נסו להימנע מלצרוך את המידע רק מהאינטרנט, או יותר נכון, תצרכו את המידע אך קחו אותו בעירבון מוגבל.
יש המון קלישאות שרצות ברשת, המון עצות שמתאימות לאדם אחר והמון מידע כזב, אתם כן צריכים את הטיפול התרופתי להקלה אך הוא לא בא על חשבון פגישה עם נוירולוג מומחה.
הטיפול התרופתי בדרך כלל יעיל, מדויק וייתן לכם מזור לכאב בצורה מידית, בהינתן והתחלתם את הטיפול בנקודת הזמן הנכונה.

אורח חיים בריא

יש המלצות שיכולות להתאים למיגרנה, לכאבי שרירים, לדיכאון או לכל בעיה אחרת שצצה לה בחיים, פשוט לנהל אורח חיים בריא.
גם כשאתם חווים התקף מיגרנה, הוכח ששתייה תקינה של מים, תזונה טובה, שילוב של פעילות גופנית יכולים להטיב עם ההתקפים ולהפחית את העוצמות.

המנעו מעישון ומאלכוהול, נסו להתאים אפילו תפריט עם בעל מקצוע ולראות האם שיפור אורח החיים הטיב איתכם, אין לכם מה להפסיד, זה יכול להועיל ולשפר את הרגשתכם.
הכיף הגדול הוא ששינוי אורח החיים יוביל להטבה במצבכם, ההטבה תחזק אתכם ותגרום לכם להרגיש טוב יותר וכל אלו ביחד יצרו גלגל חיובי שרק ילך ויתעצם.

טיפולים אלטרנטיביים

דיקור סיני, טיפול במגע, בין אם רפלקסולוגיה או עיסוי אחר, טיפול ביציבה, מיינדפולנס וצמחי מרפא הם רק חלק מהפתרונות שיש לרפואה האלטרנטיבית להציע לכם.
כמו שאר הצעדים שהוצעו כאן, הטיפולים האלה יכולים לשפר את מצבכם בצורה ישירה, מידית ולהטיב את מצבכם כבר מתחילת השימוש בהם.

היתרון בטיפולים הללו שהם יכולים ממש לעזור לאנשים מסוימים, ללא תלות בתרופות וללא תופעות לוואי כאלה ואחרות.
הטיפולים הם טבעיים לחלוטין. לא לכולם הם יעזרו, לא לכולם הם יעזרו מידית ולפעמים תידרש התמדה של תקופה מסוימת, אך לכל הסובלים מנושא התקף מיגרנה מומלץ לנסות אותם.

טיפולים חדשניים בהתקף מיגרנה

תחום המחקר הולך ועולה, הטכנולוגיה משתפרת ואיתם החידושים בעולם הרפואי. תתייעצו עם איש מקצוע לגבי פתרונות חדשניים, יכול להיות שתוכלו להנות מהקדמה ולקבל את הטיפולים המובילים ביותר נגד מיגרנה.

הצעד הראשון שלכם הוא לפנות לאיש מקצוע, במקביל תוכלו כבר לשנות את אורח החיים ולנסות טיפולים אלטרנטיביים, תנשמו עמוק, תשענו לאחור, בקרוב מאוד לא תסבלו יותר מהכאב החד שמבקר אתכם לעיתים קרובות.

 

 

אולי יעניין אותך גם...

התקף מיגרנה
כתבות ומאמרים
התקף מיגרנה? פעולות לשיפור מידי

מיגרנה זהו התקף חזק באחד מצידי הראש או בשניהם יחד, הנגרם ממספר סיבות, העיקרית שבהן היא גנטית, עם כל הצער שבדבר היא כנראה הגיעה אליכם