8 סוגי כאב: המדריך המלא לכאב הראש שלכם | מאקו

גם אתם מרגישים שבתקופה האחרונה יש לכם יותר כאבי ראש מהרגיל? כאב פועם, כאב חגורה וכאב ברקה - כל הצורות והסוגים של כאבי ראש, ומה זה עלול לומר על בריאותנו? וגם, איך ניתן לטפל בהם? מתוך אתר מאקו

שיתוף הכתבה

מתוך אתר מאקו 2020

גם אתם מרגישים שבתקופה האחרונה יש לכם יותר כאבי ראש מהרגיל? כאב פועם, כאב חגורה וכאב ברקה – כל הצורות והסוגים של כאבי ראש, ומה זה עלול לומר על בריאותנו? וגם, איך ניתן לטפל בהם?

אין ספק שמגפת הקורונה שינתה לאחרונה את החיים של כולנו. ככל שהזמן עובר מתגלות עוד תופעות לוואי של החיים בצל מגפה עולמית, כמו שינויים בתזונה ובהרגלי השינה. לא מעט אנשים מדווחים על מיגרנות חוזרות ונשנות, כמו גם כאבי ראש חזקים, יותר מהרגיל. הסיבות לכאבי ראש יכולות להיות שונות, ביניהן מתח נפשי, שרירים תפוסים ועבודה ממושכת מול מסך. כולן סיבות שרלוונטיות יותר מתמיד בימי הקורונה.

בימים מאתגרים אלו כדאי לדעת שמתח נפשי יכול לעורר הרבה צורות של כאב, בצורה שונה בכל אחד. המתח גם יכול להחמיר כאבים קיימים. הטיפול בכאב אפשרי ולא רק בתרופות וגם כעת ניתן לקבל טיפול מקוון בשיטת פלדנקרייז, מיינדפולנס, תמיכה רגשית ועוד. אין סיבה לסבול מכאב ראש.

אז אם גם אתם סובלים לאחרונה מכאבי ראש, הנה שמונה סוגי כאבים שונים שאתם עלולים לחוות – וכל הסיבות הפוטנציאליות שגורמות להם. כך תשרדו את כאב הראש הבא.

להמשך קריאה לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...

התקף מיגרנה
כתבות ומאמרים
התקף מיגרנה? פעולות לשיפור מידי

מיגרנה זהו התקף חזק באחד מצידי הראש או בשניהם יחד, הנגרם ממספר סיבות, העיקרית שבהן היא גנטית, עם כל הצער שבדבר היא כנראה הגיעה אליכם