דיקור סיני

דיקור סיני בטיפול במיגרנה – כל היתרונות

שיתוף הכתבה

רבים ממי שסובלים ממיגרנה, מחפשים דרכים משמעותיות כדי להקל על הסבל שלהם. יש כאלו שלוקחים משככי כאבים, אך כשיש התקף משמעותי ההשפעה שלהם היא לעיתים מינורית ועוברות כמה שעות ולפעמים כמה ימים עד שכאב חג זה נעלם.

שינויים באורח החיים עם דיקור סיני

המומחים בתחום טיפול במיגרנה גורסים שכדאי לבצע כמה שינויים באורח החיים אשר ישפיעו על ירידה משמעותית בתדירות של התקפי המיגרנה. כמו לדוגמה קביעה של מסגרת יומית של מועדי הארוחות בשעות קבועות, שינה של כמות השעות הנחוצה בכל גיל, ביצוע פעילות גופנית, ויציאה לאוויר הפתוח כדי למנוע עד כמה שאפשר מתחים ולחצים. מעבר לכך, אם התגלתה רגישות ודאית למוצרי מזון מסוימים יש להימנע מהם.

התנהגות בעת התקפי מיגרנה

אצל אנשים רבים התקפי המיגרנה הם מאד עוצמתיים ולכן הם רק מחפשים שקט וחושך. זו הסיבה שהם בדרך כלל נכנסים למנוחה בחדר שהוא חשוך, לאחר סגירת החלונות והתריסים, וזאת כיוון שקרני האור המסנוורות מקשות מאד על תחושתם של הסובלים ממיגרנה.

מי שחווה התקפים מסוג זה, נעזר בתרופות שונות ובטיפולים קונבנציונליים. אך אם אין שינוי והסבל הוא גדול, כדאי מאד לנסות לפנות לדיקור סיני ולבצע טיפולים שיסייעו ואף יובילו למהפך בהרגשה ולמניעה של התקפי מיגרנה לתקופה ארוכה.

בחירה של מדקר סיני

חולים אשר סובלים ממיגרנה בדרגות שונות מחפשים דרכים להחלמה, בוחרים לא אחת באפשרות של טיפול במיגרנה באמצעות דיקור סיני. לכן הם מחפשים מדקר סיני שמתמקצע בתחום זה ויש עליו המלצות ברשת, או שהתקבלו חוות דעת של חולים שניסו סוג זה של טיפולים והדבר עזר להם.

לנוכח חוסר האונים של כאב ראש עוצמתי, הפתרון של דיקור סיני הוא מעולה ולאחר טיפול או כמה טיפולים, חולים רבים חשים בהבדל מהותי אשר משפר את איכות חייהם.

היתרונות של דיקור סיני – אקופונקטורה

  • דיקור סיני פועל לאיזון זרימת אנרגיה בוף. זה יכול להשפיע על כאב הראש מצב הרוח ותסמינים אחרים.
  • הדיקור הסיני הוא צורה של טיפול ממושך שמאזן את פעילות הגוף לאורך זמן.
  • ביצוע של דיקור סיני גורם לשחרור של רמת הסרוטונין בגוף. כאשר הרמה של הורמון זו היא נמוכה, ההתקפים מתרחשים לעיתים רחוקות יותר. זהו מהלך של רפואה מונעת אשר מוכיח את עצמו ככדאי ביותר.
  • טיפול באמצעות דיקור סיני מסוגל להקל את רמת הכאב הכרוני או הכאב האקוטי הקיים בעת ההתקף וזאת ללא קשר לסיבה שבעקבותיה יש מיגרנה.
  • הייחודיות של טיפול במיגרנה משפר באופן מהותי את קצב זרימת הדם ולכן יש מעבר מהיר וקולח של חמצן המגיע לרקמות. זו הסיבה שכאבי הראש פוחתים בהדרגה.
  • המדקר מבצע טיפול במיגרנה אשר מתמקד בסימפטומים כמו הקאות, בחילות וסחרחורות שהן תופעות הלוואי שחלק מהמטופלים חווים אותן בדרגות שונות של עוצמה.

אם גם אתם סובלים מתופעה של כאב ראש שקשה לכם להיפטר ממנה, דברו אתנו ונשמח לבחון דברים שונים כדי לסייע לכם.

אולי יעניין אותך גם...

התקף מיגרנה
כתבות ומאמרים
התקף מיגרנה? פעולות לשיפור מידי

מיגרנה זהו התקף חזק באחד מצידי הראש או בשניהם יחד, הנגרם ממספר סיבות, העיקרית שבהן היא גנטית, עם כל הצער שבדבר היא כנראה הגיעה אליכם